Window capture in mac os mojave bug

kus

New Member
Hi! When I use "window capture" in obs, the window appears in good quality but there are black bars wich sometimes appear ( approximately all 10sec ). It's like image jump but there only black bars wich cut the image. Do you know how could I fix this issue? I use "windows capture" because "browser sources" don't work on Mac... . The problem it's when I had a Url, the screen stays black or displays "You've just added a browser source! etc..." So if you have a solution to active "browser sources", that permits me to don't use "window capture" it's ok for me. Thank You.
IN FRENCH: Bonjour! Quand j'utilise la "capture de fenêtre", l'image apparaît en bonne qualité mais parfois des barres noires s'affichent à l'écran ( approximativement toutes les 10 secondes). C'est comme des sauts d'images mais juste avec des barres noires qui coupent l'image. Savez-vous comment puis-je résoudre ce problème? J'utilise la "capture de fenêtre" car je n'arrive pas à afficher les "sources navigateurs" sur mon Mac. Quand j'insère l'url correspondante, l'écran reste noir ou bien affiche "You've just added a browser source! etc...". Si vous avez la solution à ce problème également, cela me permettrait de ne pas utiliser la capture de fenêtre. Merci
 
Top