Question / Help Stability upload and dropped frames

Acris

New Member
Hello, sorry for my English, I currently use google translate: D;

I am Belgian, and I have a down flow 70MB and upload 6mb.
I stream in 720p and if I have the desire to put more 2200kpbs detected twitch up in me as '' acceptable '' not '' excellent '' as before.
I see that I have lost enormously of images and yet live obs tells me to drop 0 lost images.
When I go on my speedtest upload speed remains fairly stable ..
I have a modem (bbox3) very restrained level software .. you must open the specific port to the flow'm better for you?

FR :

Bonjour, désolé pour mon 'anglais, j'utilise actuellement google translate :D ;

Je suis belge,et j'ai un débit down de 70mb et un upload de 6mb .
Je stream en 720p et si j'ai le envie de mettre plus de 2200kpbs en up twitch me detecte comme ''acceptable'' et non ''excellent'' comme avant .
Je vois que j'ai enormement d'images perdue et des drop de live pourtant obs me signale 0 images perdues .
Quand je vais sur speedtest mon débit upload reste assez stable..
J'ai un modem (bbox3) très bridé niveau software.. il faut ouvrir des port particulier pour que le flux sois meilleur selon vous ?

Hello, sorry for my English, I currently use google translate: D;

I am Belgian, and I have a down flow 70MB and upload 6mb.
I stream in 720p and if I have the desire to put more 2200kpbs detected twitch up in me as '' acceptable '' not '' excellent '' as before.
I see that I have lost enormously of images and yet live obs tells me to drop 0 lost images.
When I go on my speedtest upload speed remains fairly stable ..
I have a modem (bbox3) very restrained level software .. you must open the specific port to the flow'm better for you?

FR :

Bonjour, désolé pour mon 'anglais, j'utilise actuellement google translate :D ;

Je suis belge,et j'ai un débit down de 70mb et un upload de 6mb .
Je stream en 720p et si j'ai le envie de mettre plus de 2200kpbs en up twitch me detecte comme ''acceptable'' et non ''excellent'' comme avant .
Je vois que j'ai enormement d'images perdue et des drop de live pourtant obs me signale 0 images perdues .
Quand je vais sur speedtest mon débit upload reste assez stable..
J'ai un modem (bbox3) très bridé niveau software.. il faut ouvrir des port particulier pour que le flux sois meilleur selon vous ?
http://www.teamliquid.net/forum/tech-support/478845-twitchtest-twitch-bandwidth-tester

Use 80% of whatever the best ingest this tool gives you but no more than 3500.

Back