Bug Report Lost Pictures / Quadros Perdidos

Futpaixao

New Member
{English}
Good afternoon guys, how are you? I hope so, my name is Victor Hugo, I have a channel on youtube, where I make a daily live broadcast, I have my channel for more than 1 year, I never had a problem doing live broadcast , but since the beginning of the year I am facing problems with lost pictures, I already did the internet test, I called my net provider .. they said that everything is normal there. before I thought it was my internet, now I'm thinking it's obs itself, I only do live broadcast on youtube, live game narration, I need to do my broadcasts, please guys, if anyone knows anything .. help me please thank you in advance

{Portuguese}

Boa tarde galera, tudo bem com vocês?, Espero que sim, meu nome é Víctor Hugo, tenho um canal no youtube, onde faço transmissão ao vivo diariamente, tenho meu canal a mais de 1 ano, nunca tive problema em fazer transmissão ao vivo, mas des do começo do ano estou enfrentando problemas com quadros perdidos, eu já fiz o teste de internet, já liguei no meu provedor de net.. falaram que lá está tudo normal. antes eu pensava que era a minha internet, agora estou achando que é o próprio obs, eu só faço transmissão ao vivo no youtube, narrações de jogos ao vivo, eu preciso fazer minhas transmissões, por favor galera, se alguém saber de algo.. me ajuda por favor, agradeço des de já.